Navigácia, koža a strešné okno! To sú tri najpodstatnejšie prvky výbavy na to, aby ste mohli povedať že máte auto v plnke ? Teda, lepšie povedané, takto vyzerá tá “slovenská fulka“, keďže drvivá väčšina ľudí vraví o plných výbavách a zďaleka pritom nevedia, čo v skutočnosti plná výbava znamená. Okrem toho, paleta príplatkových položiek v rámci súčasnej konfigurácie vozidiel je taká široká a rozmanitá, že jednoducho nie je ani možné siahnuť po všetkom, nakoľko neraz sa jednotlivé prvky navzájom vylučujú. Takýto scenár platí predovšetkým medzi nemeckými prémiovkami, ktorých zoznamy voliteľnej výbavy nemájú konca a zaškrtnúť v konfigurátore všetko toho čo najviac, vám dá statočne zabrať. A to myslím hlave časovo, i keď, v konečnom dôsledku aj cenovo. Dôkazom toho je aj môj najnovší test, ktorého podstatou je nádherný a výbavou po zuby ozbrojený Mercedes-Benz E 400 kupé. V tomto momente je asi zbytočné vypisovať omáčky, najmä ak všetko podstatné uvidíte nižšie. Takže v skratke, ak by ste v súčasnosti chceli najnovšie E-čko v najpôvabnejšej verzii a s najvýkonnejším motorom, vedzte, že viac ako exemplár vo videu by ste ho už nenaložili.
Verzia | Mercedes-Benz E 400 4Matic Coupé |
---|---|
Motor | preplňovaný benzín, 3.0 V6 |
Výkon | 245 kW / 333 koní (5 250 – 6 000 ot./min) |
Krútiaci moment | 480 N.m (1 200 – 4 000 ot./min) |
Pohon | pohon všetkých štyroch kolies (4Matic) |
Prevodovka | 9-stupňová automatická prevodovka 9G-Tronic |
Akcelerácia 0-100 km/h | 5,3 sekundy |
Maximálna rýchlosť | 250 km/h |
Priemerná spotreba | 10 l/100 km* |
Objem nádrže | 66 litrov |
Objem kufra | 425 litrov |
Hmotnosť | 1 845 kilogramov |
Rozmery | 4 826 x 1 860 x 1 430 milimetrov |
Disky | 20-palcové |
Základná cena | od 47 340 € |
Základná cena verzie | od 64 602 € |
Cena testovaného modelu | 96 468 € |
* Nameraná počas testu pri bežnej jazde v zmiešaných podmienkach.
1 Comment
Veľmi pekné auto. Len ten zadok sa mi zdá k nemu trošku priveľký.