Otestoval som špičkové E 400 kupé, s ktorým vám ukážem, ako skutočne vyzerá auto „v plnke“

Úplne nový Arteon si ma získal, Volkswagen však cením najmä za asistenta priťahovania pohľadov
19. júla 2017
Mercedes-Benz trafil 43-kovými modelmi do čierneho, sú však naozaj hodné písmen AMG?
7. septembra 2017

Navigácia, koža a strešné okno! To sú tri najpodstatnejšie prvky výbavy na to, aby ste mohli povedať že máte auto v plnke ? Teda, lepšie povedané, takto vyzerá tá „slovenská fulka„, keďže drvivá väčšina ľudí vraví o plných výbavách a zďaleka pritom nevedia, čo v skutočnosti plná výbava znamená. Okrem toho, paleta príplatkových položiek v rámci súčasnej konfigurácie vozidiel je taká široká a rozmanitá, že jednoducho nie je ani možné siahnuť po všetkom, nakoľko neraz sa jednotlivé prvky navzájom vylučujú. Takýto scenár platí predovšetkým medzi nemeckými prémiovkami, ktorých zoznamy voliteľnej výbavy nemájú konca a zaškrtnúť v konfigurátore všetko toho čo najviac, vám dá statočne zabrať. A to myslím hlave časovo, i keď, v konečnom dôsledku aj cenovo. Dôkazom toho je aj môj najnovší test, ktorého podstatou je nádherný a výbavou po zuby ozbrojený Mercedes-Benz E 400 kupé. V tomto momente je asi zbytočné vypisovať omáčky, najmä ak všetko podstatné uvidíte nižšie. Takže v skratke, ak by ste v súčasnosti chceli najnovšie E-čko v najpôvabnejšej verzii a s najvýkonnejším motorom, vedzte, že viac ako exemplár vo videu by ste ho už nenaložili.

 

YouTube_Subscribe

 



nádherný dizajn
použité materiály
kvalita spracovania
plejáda technológii
vnútorná priestrannosť
motor a jeho prejav
pohodlný podvozok
jazdné vlastnosti



dizajnová uniformnosť
cena príplatkových prvkov
filtrovanie priečnych nerovností
citlivosť niektorých asistentov


 
 
 
 
Technická špecifikácia

Verzia Mercedes-Benz E 400 4Matic Coupé
Motor preplňovaný benzín, 3.0 V6
Výkon 245 kW / 333 koní (5 250 – 6 000 ot./min)
Krútiaci moment 480 N.m (1 200 – 4 000 ot./min)
Pohon pohon všetkých štyroch kolies (4Matic)
Prevodovka 9-stupňová automatická prevodovka 9G-Tronic
Akcelerácia 0-100 km/h 5,3 sekundy
Maximálna rýchlosť 250 km/h
Priemerná spotreba 10 l/100 km*
Objem nádrže 66 litrov
Objem kufra 425 litrov
Hmotnosť 1 845 kilogramov
Rozmery 4 826 x 1 860 x 1 430 milimetrov
Disky 20-palcové
Základná cena od 47 340 €
Základná cena verzie od 64 602 €
Cena testovaného modelu 96 468 €

* Nameraná počas testu pri bežnej jazde v zmiešaných podmienkach.


Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *