Nemám rád SUV-čka, ale tento famózny Mercedes-AMG GLC 43 Coupé chcem!

6-valcový hatchback? BMW taký má, je nenápadný, volá sa M140i a ja som túto pecku prevetral!
11. apríla 2017
Úplne nový Arteon si ma získal, Volkswagen však cením najmä za asistenta priťahovania pohľadov
19. júla 2017

Však to poznáte. SUV-čka sú naprd, sú zbytočné a nevyužiteľné. Jedna skupina nad nimi však nechápavo krúti hlavou a láme palice, naopak tá druha sa teší ich prítomnosti, a ostatne, enormné predaje to len a len potvrdzujú. Príchod vozidiel SUV na trh, teda lepšie povedané zaplavenie trhu týmito automobilmi, sprevádzajú vskutku rozporuplné názory. Kapitolou samou o sebe sú napokon (akési) športové esúvečka. Tie dávajú na pohľad ešte menší význam a verejnosť si na margo ich (ne)zmyslu vie zgustnúť. Áno, ani ja nevyhľadávam modely kategórie SUV. Nikde a nikdy som však nepovedal, že sú to zlé či bezvýznamné autá, to určite nie, momentálne sú len na míle vzdialené od môjho hľadáčika. Tentokrát vám ale ukážem SUV, ktoré si zaslúži každého pozornosť, obzvlášť toho, ktorý by mu na prvý pohľad opovrhoval. Volá sa Mercedes-AMG GLC 43 Coupé a má magické schopnosti – klame telom a rúca fyzikálne zákony. Ono, keď si predstavite spojenie SUV, Coupé a AMG, instantne sa chytíte za hlavu. Iste, vcelku vražedným kombom je už prvá dvojica pojmov, ktoré pokope nevie predýchať mnoho autičkárov, nehovoriac o dodatku AMG. Lenže ono to skutočne funguje, a to neskutočne dobre!

 

YouTube_Subscribe

 


dizajn
zvuková kulisa
kvalitný interiér
perfektný motor
jazdné vlastnosti
ovládateľnosť



výhľad dozadu
nastupovanie dozadu
absencia športovejších sedadiel


 
 
 
Technická špecifikácia

Verzia Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Coupé
Motor preplňovaný benzín, 3.0 V6
Výkon 270 kW / 367 koní (5 500 – 6 000 ot./min)
Krútiaci moment 520 N.m (2 500 – 4 500 ot./min)
Pohon pohon všetkých štyroch kolies (4MAtic)
Prevodovka 9-stupňová automatická prevodovka 9G-Tronic
Akcelerácia 0-100 km/h 4,9 sekundy
Maximálna rýchlosť 250 km/h
Priemerná spotreba 10,5 l/100 km*
Objem nádrže 66 litrov
Objem kufra 550 / 1600 litrov
Hmotnosť 1 855 kilogramov
Rozmery 4 732 x 1 890 x 1 602 milimetrov
Disky 21-palcové
Základná cena od 49 950 €
Základná cena verzie od 66 300 €
Cena testovaného modelu 88 524 €

* Nameraná počas testu pri bežnej jazde v zmiešaných podmienkách.


 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *